۱ تیر ۱۳۹۲، ۸:۲۸

صادقیان در گفتگو با مهر:

فوتبال من در پرسپولیس از بین نمی‌رود/ با ذوب‌آهن تسویه حساب کردم

فوتبال من در پرسپولیس از بین نمی‌رود/ با ذوب‌آهن تسویه حساب کردم

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مطمئن باشید که با رفتن من به پرسپولیس، فوتبال من مثل برخی بازیکنان دیگر از بین نخواهد رفت.

پیام صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی تیمش مقابل پاس همدان اظهار داشت: به نظرم بازیکنان تیم ما بازی خوب و با غیرتی انجام دادند و توانستند در این بازی به پیروزی برسند که امیدوارم در بازی دوم نیز این اتفاق رخ دهد.

وی پیرامون بحث جدایی‌اش از باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: من با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن صحبت کردم و قرار است روز شنبه کارهای نهایی برای تسویه حساب با این باشگاه را انجام داده و بلافاصله به تهران بروم تا به اردوی تیم پرسپولیس اضافه شوم.

هافبک تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن صحبت کردیم و آقای یاوری دوست نداشت که من در این دو بازی برای تیم ذوب‌آهن بازی کنم و به همین دلیل من به این تصمیم او احترام می‌گذارم زیرا او بزرگتر ماست و هرچه بگوید گوش می‌دهم.

وی پیرامون دلیل جدایی‌اش از تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: فعلا نمی‌خواهم در این زمینه حرف بزنم و ترجیح می‌دهم در این زمینه سکوت کنم.

صادقیان بیان داشت: قرار است به زودی به تهران بروم و بعد از آن به اردوی تیم پرسپولیس در رامسر اضافه شوم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فوتبال تو در پرسپولیس مثل شهاب گردان، محمد قاضی و جلال اکبری از بین نمی‌رود، گفت: مطمئن باشید که این اتفاق برای من رخ نمی‌دهد چون من به فوتبال خودم اعتقاد دارم و اصلا از اینکه به پرسپولیس بروم، ترسی ندارم.

کد خبر 2081299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha